سکوت سپید

صدای صندلی کافه!

سکوت سپید

صدای صندلی کافه!

سه گانی ها

1-((برف))

آب شد از خجالتِ بهار

آخرین پرنده ی سپیدِ نشسته بر درخت

تنها یادگار پیرِ زمستان

 

****************************

 

2- ((ماقبل نحس))

ساعت، زمان،پایان

اینجا همه چیز به 12 ختم میشود

این عدد ما قبل نحس

 

****************************

 

3-((طوفان))

با نعره هایی مهیب

شجاعت را می رباید

طوفان سرکش رمستان

 

****************************

 

4- ((زن))

میخواستند

زن را هم "آدم" کنند

"حوا" فریب نمیخورٍَد...

 

****************************

 

5- ((درخت))

یک درخت

با طنابِ خشن، حلق آویز شده

اینجا نبرد آهن و گندم برپاست...

 

****************************

 

6-((ورود ممنوع!))

ورود ممنوع!

اینجا سایه ها ایستاده اند

گویی بر "دارِ زمین" بافته شده اند...

 

****************************

 

7) 

در این کشتزار

خورشید با طناب دار طلوع میکند

قبل از سرود فجر

 

****************************

 

8-((سهم من))

دو کشتی شکسته

در طغیانوس اشک

سهم من از دریایی بودن تو

 

****************************

9-((اشک یخ زده))

سهم من از برف امسال

قطره اشکی بود که از نگاه سرد تو

یخ زد...

****************************

10-((دیوار))

دیواری نشان دهید

تا از روی آن بپرم

و فرار کنم از این دارالمجانینِ گرد


24/10/89


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://par-3.blogfa.com/

سلام
وبلاگ نو مبارک

امیدوارم موفق باشید و ادامه بدین

این مطلب رو هم که قبلا خونده بودیم تو فیس بوک ... منتظر مطالب جدید هستیم

ممنون از اینکه سر زدید
آره دیگه امتحانا تموم شد یکم وقتم آزاد شد. حالا باید بشینم شعرا رو پاکنویس کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد