سکوت سپید

صدای صندلی کافه!

سکوت سپید

صدای صندلی کافه!

منتظر منتظران


از پشت حجاب پاره ما را بنگر 


یا در پی راه و چاره ما را بنگر

گر منتظر منتظرانت شده ای

یک بار کم است،دوباره ما را بنگر

1390/05/05
نظرات 1 + ارسال نظر
صهبانا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

ای غایب از نظر به دل من نظر انداز
کین قلب بی بصیرت من نیز غایب است
من غایبم ز صحنه ی بودن تو حاضری
تو منتظر به ظهور من ، این من که غایب است
صهبانا

سلام امیر عزیز
کمی دیر ... اما خوشحالم که با شما دوست گرانقدر آشنا شدم .
از سروده های زیبایتان لذت بردم .
دستمریزاد.
برایتان چشمه ای جوشانتر از الهام شعر آرزومندم ...
سلامت و سعادتمند باشید.
وبلاگ خوبتان را لینک کردم تا اگر سعادت یار بود بیشتر به شما سر بزنم .
حق یاورتان .

بسیار سپاسگزارم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد